نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

بی‌میلی ورزشکاران تنیس روی میز خراسان برای شرکت در مسابقات به دلیل هزینه بالای ایاب و ذهاب

  • کد خبر: ۱۸۱۰۸۶
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
بی‌میلی ورزشکاران تنیس روی میز خراسان برای شرکت در مسابقات به دلیل هزینه بالای ایاب و ذهاب
رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی گفت: یکی از بزرگترین مشکلات ما بحث ایاب و ذهاب بازیکنان است. هزینه بالای ایاب و ذهاب باعث شده ورزشکاران نیز رغبتی برای حضور در مسابقات نداشته باشند.

رمضانعلی محمودی گلستانی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی تنیس روی میز خراسان رضوی عنوان کرد: مسابقات قهرمانی تنیس روی میز خراسان رضوی با حضور ۶۸ ورزشکار از سراسر استان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها محمد حکیمی به مقام اول دست یافت و محمد بذری رتبه دوم را از آن خود کرد. همچنین صادق رضایی و حسن سجادی به مقام سوم مشترک و محمد جواد قاسمی‌نیا، اشکان گلستانی، محمد سجادی و سجاد حسینی رتبه‌های بعدی را از آن خود کردند.

رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی گفت: نفرات برتر این مسابقات به قهرمانی کشور اعزام نخواهند شد. مطابق بخش‌نامه فدراسیون تنیس روی میز نفرات برتر از منطقه ۹ به دلیل کاهش ایاب و ذهاب انتخاب می‌شوند. استان‌های خراسان رضوی، شمالی و سمنان جزو استان‌های منطقه ۹ هستند که پس از رقابت این ۳ استان با یکدیگر، نفرات برتر آن به مسابقات قهرمانی کشور راه پیدا خواهند کرد.

محمودی‌گلستانی در خصوص حضور خراسان رضوی در مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: در بخش آقایان و در رده سنی بزرگسالان فقط یک بازیکن شاخص، یعنی محمد اصل‌من که رنک ۶ ایران است را در اختیار داریم. یک بازیکن دیگر نیز در رده نوجوانان در اختیار داریم.

وی ادامه داد: اسپانسری برای حضور در لیگ برتر نیز نداریم. مطابق برآورد ما هزینه حضور یک تیم لیگ برتری از خراسان رضوی در لیگ برتر حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت. با توجه به اینکه بازیکن خوب و در سطح لیگ برتر نداریم، تصمیم گرفتیم هزینه حضور در لیگ برتر را برای هیات استان هزینه کنیم تا ورزشکاران تمرینات بهتری داشته باشند. اگر بخواهیم بازیکنان دیگری از سایر استان‌ها جذب کنیم، کمکی به ما نخواهند کرد، چون به دلیل هزینه‌های ایاب و ذهاب نمی‌توانند دیگر در خراسان رضوی تمرین داشته باشند.

رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی بیان کرد: یکی از بزرگترین مشکلات ما بحث ایاب و ذهاب بازیکنان است. هزینه بالای ایاب و ذهاب باعث شده ورزشکاران نیز رغبتی برای حضور در مسابقات نداشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->